دانلود مسنجر جدید پینگل برای اندروید

نرم افزار های مسنجر در تلفن های همراه همیشه از محبوبترین برنامه بوده اند که در کشور ما این گونه نرم افزار ها با مسنجر وایبر همه گیر شده در حالی که برای مدتی که سرورهای آن دچار اختلال شده بود ، نرم افزار تلگرام به سرعت جایگزین آن شد و برنامه ی وایبر به خاطره ها پیوست. در حال حاضر نیز تلگرام محبوبترین برنامه پیام رسان در میان فارسی زبانان است که با آپدیت های نوآورانه و هوشمندانه خود روز به روز بر کاربران خود می افزاید. برخی از این امکانات قابلیت ساخت گروه و کانال ، ساخت استیکر توسط کاربران و … است.

مسنجر پینگل که به تازکی در مارکت اندروید منشتر شده است ، یک پیام رسان ساده امن و بسیار سریع است که به کمک آن می توانید تماس های صوتی و تصویری به صورت رایگان انجام دهید. همچنین این نرم افزار می تواند پاسخگوی نیاز های کاربرانی باشد که از اینترنت ضعیف تری استفاده می کنند زیرا توسعه دهنده پنگل ادعا کرده است که این پیام رسان با اینترنت ضعیف ۲G ارتباط تصویری برقرار میکند.

مسنجر پینگل از نظر امنیت و رمزگذاری نیز می تواند رقیبی جدید برای واتس آپ و تلگرام باشد. چرا که توسعه دهنده ی آن بر این ویژگی نیز اهمیت بسیار قائل بوده است ، استفاده بهینه از باتری گوشی و صرفه جویی در مصرف پهنای باند نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار پیام رسان نو ظهور است که خصوصا استفاده کمتر از اینترنت می تواند برای کاربران ایرانی بسیار مهم باشد.

ویژگی های مسنجر پینگل اندروید

قابلیت تماس صوتی حتی با اینترنت ۲G !

قابلیت تماس تصویری با کیفیت ۷۲۰P !

قابلیت چت و مکالمه به صورت کاملا رایگان

قابلیت اشتراک گذاری تصاویر – فایل های ویدیویی و موقعیت مکانی

استفاده بهینه از باتری تلفن همراه

استفاده بهینه از پهنای باند

مناسب برای کاربرانی که از اینترنت سرعت پایین بهره مند هستند ..

جایگزین مناسبی برای مسنجر تلگرام !

دانلود مسنجر پینگل برای اندروید Pinngle Android

برای حمایت از ما مطالب سایت را در شبکه های اجتماعی باز نشر دهید.