دانلود بهترین موزیک پلیر های اندروید

موزیک پلیر یکی از پرکاربردترین نرم افزار های در گوشی ها و کامپیوترهای شخصی می باشد ، که تقریبا همه یکاربران اندروید نه تنها با آن سرو کار دارند بلکه انتخاب یک نرم افزار موزیک پلیر قدرمتند و ایده آل برایشان اهمیت فراوانی دارد ، شهرت و تعداد دانلود زیاد برخی از برنامه ها باعث شده است که برنامه های جدید و نوظهور در آن زمینه شناخته نشوند و کاربران با بررسی آمار دانلود نرم افزار های معروف را انتخاب کنند و برای توسعه دهندگان تازه کار نیز ورود به بازار رقابت سخت می باشد. البته برخی موارد انتخاب بازی ها و برنامه ها از روی تعداد دانلود انها راه کار درست و راحت تری می باشد چرا که خیلی سریع می توانید برنامه ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

موزیک پلیر AIMP اندروید

موزیک پلیر AIMP اندروید

برنامه AIMP یک موزیک پلیر قدرتمند اندروید می باشد که بیش از ۱۰ میلیون کاربر آن را از مارکت اندروید دریافت کرده اند ، ما با این وجود هنوز هم برای بسیاری از کابران اندروید نا آشنا است. مزیت موزیک پلیر AIMP پشتیبانی از فرمت های غیر معمول صوتی در کنار فرمت های رایج است که آن را از سایر رقبای جدا می کند. این برنامه اندروید از فرمت های خاصی پشتیبانی می کند که احتمالا خیلی از آنها برای شما ناشناس باشند ! مانند فرمت opus – dff و tta ! محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و می توان گفت که از رابط کاربری ضعیف تری نسبت به سایر موزیک پلیر ها برخوردار می باشد.

اگر کارایی را به ظاهر برنامه ترجیح می دهید این موزیک پلیر را به شما پینشهاد می کنیم ، از دیگر امکانات آن می توان به اکولایزر ۱۰ باندی حرفه ای قابلیت ساخت پلی لیست شخصی و زمان بندی اشاره کرد. این برنامه اندروید به صورت رایگان عرضه شده است که شما می توانید آن را از هزار و یک دانلود دریافت کنید.

دانلود موزیک پلیر AIMP اندروید

برنامه بک پلیر BlackPlayer

برنامه بک پلیر BlackPlayer

این موزیک پلیر حرفه ای اندروید با رابط کاربری ساده از بهترین برنامه های اندروید برای پخش فایل های صوتی است. BlackPlayer را به کاربرانی که رابط کاربری نرم افزار در کنار کارایی آن برایشان اهمیت دارد پیشنهاد می کنیم . برنامه بک پلیر در دو نسخه عرضه شده است که شما می توانید هر دو ان را از هزار و یک دانلود به صورت رایگان دریافت نمایید ، نسخه EX به قیمت ۹۹ سنت در کارکت اندروید عرضه شده است و نسخه معمولی رایگان می باشد . این برنامه از فرمت های رایج مانند ogg – wav – Mp3 و flac پشتیبانی می کند. بک پلیر در مارکت اندروید ۵۰.۰۰۰ بار دانلود شده است و دارای امتیاز ۴.۶ از ۵ می باشد.

دانلود موزیک پلیر BlackPlayer

نرم افزار Stellio Music Player

نرم افزار Stellio Music Player

این نرم افزار نیز از بهترین موزیک پلیر های عرضه شده برمسنجر پینگل ای گوشی های هوشمند است که ۱ میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است ، قابلیت های بسیار فوق العاده آن ، محیط کاربری جذاب ، پشتیبانی از ساعت های هوشمند اندروید ، پشتیبانی از فرمت های خاص صوتی ، اکولایزر ۱۲ باندی و افکت های فوق العاده همه از ویژگی های این برنامه می باشد. همچنین این موزیک پلیر می تواند lyrics آهنگ ها را نمایش دهد و یا ترک هایی که عکس کاور ندارند را به صورت خودکار دانلود و جایگزین کند. این نرم افزار نیز غیر از پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی از فرمت های خاص و کم کاربرد پشتیبانی می کند و موفق به کسب امتیاز ۴.۵ از ۵ در گوگل پلی شده است.

دانلود موزیک پلیر Stellio

برای حمایت از ما مطالب سایت را در شبکه های اجتماعی باز نشر دهید.