هماهنگ با نسخه : DVDRip – Bluray ۷۲۰p

ژانر: درام – رمز الود – هیجان انگیز

بازیگران : Jennifer Lawrence,John Hawkes,Dale Dickey

خلاصه داستان : “ری دالی” (جنیفر لارنس) ۱۷ ساله ، در اوج فقر و سختی ، از برادر و خواهر کوچکتر و همینطور مادر بیمارش نگهداری می کند. پدرش که یک آزمایشگاه تولید مواد مخدر شیمیایی داشته و درحال حاضر تحت تعقیب است، مدتهاست به خانه برنگشته و خانواده اش را در بدترین شرایط مالی رها کرده و بنابراین “ری” ناخواسته مسئولیت خانواده را بردوش می کشد. اما هنگامیکه افسری از دادگاهِ شهر برای او پیغام می آورد که پدرش در جلس? قبلی دادگاه حاضر نشده و اگر در جلس? بعدی که هفت? دیگر تشکیل می شود نیز حضور نیابد کلب? کوچک فعلی و زمینهایشان به ناگزیر مصادره خواهد شد، تصمیم می گیرد با کمک دوستان سابق پدرش و همینطور عموی معتادش “تیِر دراپ” (جان هاوکز) به دنبال پدرش بگردد و اورا چه مرده چه زنده پیدا کند تا آخرین دارایی زندگیشان از دست نرود و خانواده از هم متلاشی نشود …

IMDb

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Winter’s Bone 2010

زیرنویس

برای حمایت از ما مطالب سایت را در شبکه های اجتماعی باز نشر دهید.



  1. اقا امین(amin18) گفت:

    سلام دوستان این فیلم رو دانلود نکنید.پیشنهاد کلی من اینه که فیلمایی که ارتیستشون(نقش اول فیلم)یه دختر هست رو دانلود نکنید بخصوص یه دختر نوجوان.خیلی مضخرف از اب در میان این فیلما یا پایانشون مسخرس.چند تا فیلم افتضاح که ارتیستشون دختر هست رو در پایین اسم میبرم:
    Insidious Chapter 3 2015
    Winter’s Bone 2010
    night light 2015
    eden lake 2008 (این فیلمش قشنگه ولی اخرش مسخرس و گند میزنه به تمام فیلم.و در ضمن نوجوان هم نیستن ارتیسته هاش)
    فیلم Winter’s Bone 2010 یه فیلم پر حرفی و مضخرف و خیلی سرد هست که خر تو خره و در ضمن یارو(اسم نمیبرم که لو نره)اولش فیلم بازی میکنه که نمیدونه پدر دختره کجاست و میره با چند نفر جر و بحث میکنه و ازشون میپرسه که پدر این دختر کجاست…اینم اخر فیلم:بعدش بهش میگه من میدونستم کی پدرتو کشته بعدش فیلم در اوج مضخرفی تموم میشه.